London here we come!

Vilken jätte bra början på denna resa, madde ringer och väcker mig tjugo över tolv och vi skulle fara halv ett...:S Typiskt mig eller hur!! Fan vad förbannad jag blev alltså! Martin var lite sen så behövde inte stressa allt förmycke, som tur var hade jag ju packat klart och om de är något jag har glömt så  fuck it!!

Gick gode snabbt upp till Kallax men det är väl kanske för att Martin vill bli en racer förare:P haha Men skit bra var de för vi behövde ju inte alls stressa och vi kom in FÖRST i planet ( har aldrig hänt tidigare). När vi sätter oss ser vi att vi har mitten platsen och den närmast gången! Oh shit! Vem ska vi få denna gång som sitt partner, förra var ju en grym hit som hängde över halva Maddes plats, ofräch och skäggig å lite överviktig...Madde tittar ut igenom fönstret ser en skäggig sluskig och allmänt weird looking karl gå förbi uti planet så viskar hon till mig "Vi kommer säääkert få en skäggig en!" Ohh ja vikken tur vi har! Denna Alibabba sätter sig bredvid oss...:S Hans handbagage bestod enbart av vad vi tror kan ha varit koranen, behöver vi säga mer!!!??

När vi har stigit av planet och står å väntar på väskorna så ser vi han igen så jag tar fram kameran och försöker smyg ta kort på han men vet inte om jag fick nå bra. Ni kommer få se han sen iaf. Jag sa sen till Madde när vi hade kommit ur folkmassan att om den jäveln hade tänkt å bomba planet så hade jag fan sagt NÄ du får fan vänta tills vi har gått av!!! RESPECT!

Vi har väskorna och går till Rest&Fly och tänker boka ett rum vi hade då tur där för man brukar egentligen behöva boka rum en månad i förväg men nu var de massor ledigt! Ah Sweet! Men vi får inte rummet förens kl 21 så vi har käkat på Sbarro, en pizza slice och cola. Sen LINDA har jag nu tagit och druckit en sån där Chailatte! NÖJD? :P
Den var faktiskt himla god, skulle passa bra runt jul faktiskt. Lite grymt att de var te och inte kaffe. När vi hade köpt oss en sådan och scoopat the place om nå bra sittplatser och el uttag så hitta vi den BÄSTA och SKÖNASTE place precis bredvid Waynes så vi har suttit där sett Bones och början av CSI tills dom kom å kicka ut oss..:S För dom skulle stänga...:(

Nu kommer nå väl valda ord från Madds!
fick en surprice
har lagt resebeviset på ice
kom på kal-lax
fick inte ha med en sax
först in i planet
kolla in spanet
grannen var nog jävligt troende
bara han inte var beroende??
vad sägs
är mitt rim in place??
vill ni ha det varje day
please say
Yoyoyo ho! :P


Tina har berättat det mesta som hänt idag, så jag har inte så mycket att skriva, men jag lär oxå skriva nån gång, typ då tina gör bort sig och så då rapporterar jag. Och rimmen kommer att fortsätta om vi orkar....=P

Take care now, byebye then!



 


Kommentarer
Postat av: Linda

Men ooooooh va stolt ja blir! Nu är ja nöjd, å ännu mer nöjd att du gilla den ;) De roliga är att man kan dricka den med is också, iaf med det pulvret som ja har köpt hem, fast den smakar ju kanel så det blir ju lätt lite julstämmning över det hela :P

2009-03-15 @ 13:24:33
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: Cissi

Kul att höra att ni lever=) Flyg försiktigt och ha så kul! Kram Cissi

2009-03-15 @ 14:54:12

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0