Beer burnball(?)

Har jobbat hela dagen på Åkeriet:) Var gode så lugnt å skönt. Syrran hämtade mig tidigare än vad hon hade sagt:P Så jag hade inte hunnit klä på mig. Blev lunch på tre kronor, denna gång var biotallriken inte lika god som förra gången eller på arbaillo. Så när jag nästan slutat jobba så ringer madde mig å säger att dom ska ha öl brännboll ikväll, vet dock inte vars å när...Så får väl an se om man tittar förbi. Dock borde jag fara till Kicki å hämta mina stuffs...:S

Men det blir då iaf gagsmark...Vara där, sola å chilla! Måste dock fara å köpa lite food. Tar då med mig datorn så jag har nå å göra:P hihi adios

Kommentarer
Postat av: Niclas

Skulle noga akta mig för Arbaillo.. Dem har en hel del anmärkningar på hygien och mathanteringar. Tillex tvättas ej händer efter toa besök. Den ena av dem som jobbar där fick sparken fr Pitstop just av den anledningen. samt 3 matförgiftningar har dem lyckas fixa åt sina kunder. 14 anmärkningar hade dem sist det var inspektion som dem skulle åtgärda inom 7 dar annars fick dem stänga.



Vill bara varna dig.

2009-05-24 @ 11:09:12

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0