Händer de nått...? Nja...

Dagen började med en promis på haraholmen med päronen och så blev det efteråt att jag följde med dom hem. Då hade pappat surrat om att tvätta Hummern eftersom det hade hamnat ett dammkorn på den:P Så jag tänkte att jag kunde ju lika gärna tvätta audin då som verkligen behövde de...Nu kan man se ut ur bakrutan utan en massa nos avtyck! Det tog lång tid typ 2 timmar.

När vi kom tillbaka så for mamsi å handlade lite mat och det blev då Lövbit med klyftpotatis eller vad de nu heter, skit gott var de då! Efter maten så blev man gode seg så jag satte mig bakki Alex dator och spelade lite Rollercoaster:) Skit kul tills man fastnar och då fick Alex ta över. Men måste säga att jag lyckades gode så bra. Orkade bara inte med när han skulle "hjälpa" en massa i slutet så då fick han ta över de istället.

Mamma satt då vid andra datorn å toobade eller hur man nu säger de Madde! Hon var iaf på youtube och de slutade med att vi kollade på en massa parlamenten snuttar med björn och robert gustavsson:D Skita roligt..När vi hade skrattat färdigt så gick jag hemåt för det är en jobbar dag imorgon på Åkeriet med syster yster.

Denna hosta vill dock inte försvinna...men de känns inte som en riktig hosta utan den kommer bara lite grann då och då...:S Slajm hosta! Usch!

Dags för en dusch så man är lite fräsch i alla fulla fall:P Hugs

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0