Måndag

Så nu är de måndag...JAG är sämst...Satte väckaren på 10 och vaknade flera ggr och satte den på snooze flera ggr tillslut sluta den ringa och jag måste ha slocknat helt. För mamma hade ringt 3 ggr:( Så hon gick ut å gick utan mig, helt förståerligt! Så de enda jag har gjort idag är att se gossip och försökt he in lite kläder i garderoben! JÄVLAR måste jag säga...tror jag måste flytta! Jag har inge mer utrymme för kläder...å nej jag har nyss rensat så vill ha kvar de jag har...men de dumma är ju att man aldrig använder allt...bajs...
Men men de jag vill göra nu är att hålla på med korten som jag har i en påse i tvrummet...Måste fixas...de enda är att jag måste skaffa lite lim. Jasi jasi     

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0