Rain rain rain, I knew you were coming...

Jaha då kommer den dagen då man får vara hemma å inte göra ett skit. Å då har jag inge å titta på...eller rättare sagt nå som jag VILL titta på...

Dennis visa mig en massa serie(tidningar) på nätet och har börjat läsa en av dom lfgcomic.com. Den är bra och rolig:) Har väl läst till 200 nånting:) Man fastnar som och eftersom det är en serie så är de ju inte så mycke text. Den roligaste är ju sjklart Richard! Han är Lord of the darkness:P Påminner mycke om Herman hedning.
Här har vi han:)

Nä men tycker ni ska läsa den om ni tycker om herman:)

Jaha what to do now...Det är lite kylig i min lgh för jag har sänkt värmen på elementen för att de har varit så varmt men nu när de regnar så är de ju kallt...dilemma...

Nån som kommer på vad jag ska äta för nå då???




Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0