Vad har hänt..

Fredag så blev det en lugn dag hos föräldrarna och sen hemma med datorn. Lördag så vaknade jag kring tio och då var de sen bara att bege sig till päronen och gå ut med hundarna eftersom dom övergav mig och åkte på kongress i Östersund. Så jag har sedan bott här och kommer göra det till på onsdag. Lördag bestod av födelsedagsfest hos Kickii för kicki:) Det var trevligt, utgång blev det senare på kalles.

Dagen efter var inte alls trevlig för sjklart blir jag bakis som en svamp! Så tyckte synd om hundarna...Men orkade faktiskt ut sen och cykla med Diva på kvällen så hon inte skulle vara allt för rastlös idag när jag har varit på jobbet. Gick bra idag men segt må jag lova, inge kul är de men de är ju nån som måste göra det. Jag längtar till onsdag då jag är ledig och hoppas på sol så kommer jag spendera den nånstans där vinden står nästan stilla och solen skiner som starkast!:)

Nu efter maten hade jag kanske tänkt fara å cykla till Emma men eftersom hon inte svarar så vet jag inte...Bimbo har ju blivit alldeles för gammal för sådant men men...får gå ut med henne först då innan om nu detta blir av. Måste hitta nå å käka först... 

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0