2012




8 av 10

Cissi har nu väntat på detta:) så nu kommer de!

PT:s film reporter har nog sett alldeles för många filmer eller så är han bara less på sitt jobb..i don't know...
Men iaf, denna film handlar inte om aliens...(emelie) om dom fanns där så gömde de dom gode så himla bra.

Picture this, The day after tomorrow men 10 ggr värre! Jag satt hel spänd genom hela filmen! Plus i kanten var ju nya Saga:) Sköna stolar förutom att de gick upp lite grann där knävecket skulle vara men de enda de gjorde var att strypa blodtillförseln till mina ben...LJUDET var de som gjorde de! Gud så bra de var.

Jag måste bara säga att därför den fick en 8:a var just för att de är same old story! Jorden går under bla bla
Och det var många klichéer då man bara tänkte COME ON! Sen sitter man å tänker på hur filmen kunde ha blivit om han inte hade lyckats bla bla bla...Men tyvärr alla effekter i denna film gjorde den värd en 8:a.

Och jag fattar inte vad han mena med John Cusack för jag tyckte han gjorde ett skit bra jobb! Han skrev oxå som de flesta av er har sett i trailern "the big collapse" sen så dog filmen ut, de fatta jag inte heller för de var special effekter igenom HELA filmen!

Hoppas ni tycker om den:) Deff bio värd, annars ger de fan inge...om man inte har ett jävligt bra system hemma:D






Kommentarer
Postat av: Cissi

Sweet! Jag längtar!!

2009-11-13 @ 23:31:37
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0