Är nu klar:)

Men kommer skicka det imorgon för jag måste skriva under de och jag har min ritplatta i förrådet. Vill att de se bra ut:D Tyvärr om ni har väntat på att jag ska sätta in de här vad jag har skrivit så måste jag göra er besvikna. Tycker de e nog jobbigt att skicka iväg sånt till arbetsgivare och undra vad dom tycker om en när dom har läst de. Vill inte få en massa kommentarer vad jag skulle ha gjort för att få de bättre mm...

Ni som orkar med mig ändå är underbara människor och jag förstår inte er alls:P

Madz har varit här och lämnat tisse tatten (kisse katten) Ami. Hon har gnällt lite grann inte så mycket. Hon kom faktiskt under täcket med mig men då började hon skrapa med tassarna som dom brukar göra i lådan. Blev lite orolig att hon hade pissat i sängen slängde upp täcket och råka skrämma iväg henne. MEN ni nu som tror att jag är dum i huvudet eller nå så känner ni inte denna katt, hon är fullt medveten om vad hon gör och HON skulle kunna göra de bara för att hon vet att de skulle göra mig förbannad:P haha She's a biatch men hon har sina goda stunder ibland:D

Madz ha nu underbart kul i London och kom hem så fort som möjligt!:P

Nu väntar sängen och kanske en katt..

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0