Efter städ blev det Canasta!

Städet tog ungefär 3 timmar, jobbigt när man var tvungen göra allt själv. Det är ju inte precis nå clean freakar som jobbar där, snarare lort grisar. Typiskt att dom har en ingång direkt från verkstan in i huset, så de är nådigt skitig golv.

Pappa kom och hämtade mig, så snodde jag Passaten och hämtade upp Madz så for vi till Emma&Dennis. Vi blev utmanade av dom i ett spel, Canasta. Vi kunde ju inte tacka nej till en utmaning. Och bara för att jag hade Madz som partner så losa vi:P hahaha

Efter de så spela vi Bet your brain:) Dennis vann och gick å la sig, sen så spela vi ett tag till så vann Madz:) Men hon fick bra poäng på Högskoleprovet så tror att hon bara spelar dum:P

Påvägen hem så körde vi runt i den nya bilen:) Dom hade lämnat kvar en skiva i bilen å den var skit bra:) Vi lyssna igenom hela den, bläddrade igenom den ska man väl säga.

Nu ska jag sova och sova och sova. Imorgon ska Jag, Madz och Cissi käka på Biggen och sen på kvällen blir det nog, Zombieland:D

Najt

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0