Fringe

Alex började ringa min mobil 21.30. Han visste om att jag slutade 22.15 men han ringde nog 4 ggr, haha. Klarar inte av att vara själv skulle jag tro! När jag väl kom ut ur jobbet så skyyyndade jag mig hemåt! Som tur var hade jag tagit bilen dit för att slippa gå hem i regnet:) Jävligt najs var de! Är riktigt nöjd med Passaten, loves it!

När jag kom hem så var de bara att direkt gå ut med hundarna. Diva hade tydligen vägrat komma fram när Alex skulle gå ut med henne. Antingen är de sant eller så ville han inte gå ut själv.

Sen har vi sett ett avsnitt av Fringe. Alex somnade nästan i gästsängen så jag skicka iväg han till sin egen säng.

Har inte så stora planer för morgon dagen, hade tänkt att Alex skulle få välja vad vi ska äta. Om de är nå som jag redan kan eller nå nytt får vi se:) Upp till honom.

Nu väntar en cigg och sängen:) Kanske en eller två choklad snitt...

Jaa har förstått varför jag inte har en våg hemma. Nu är de kört. Direkt efter barca är de slut med colan å bara dricka sån där nutrilett eller vad de heter...sååå illa är de faktiskt...I don't like big butts and I can not lie!...Grejen är ju den att jag redan har en så fan....


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0