Im tired! What a chock!

Vaknade men kanske sovit 3 timmar inatt. Sånt är livet, har bara mig själv å skylla. Madz kommer hem imorgon så då blir jag av med tisse tatten! Skönt men de har varit trevligt med sällskap. Dock så kommer de ta år och dar att få bort allt katthår!

Idag jobbade jag på charken först sen frukten å sen tillbaka till charken. Fram å tebax vill säga. Men gud förbannat vad jobbigt de var, lyfta en massa tunga saker som man i vanliga fall inte gör. Som tur var jobbade jag bara till 12, min rygg tyckte deff inte om denna dag ska jag säga.

Efter jobbet så drog jag å emma på stan. Först for jag hem å böt kläder, ville inte gå omkring i coop kläderna. Så vi började dagen på stan med ett meal på subbis. Jag tror aldrig att jag å Emma har pratat så här lite med varandra NÅGONSIN! Båda var trötta, sega och hade inge intressant att prata om:P haha

Köpte lite julpapper på classes och så växlade jag till mig lite baht:) kan man iaf inte shoppa upp pengarna här...

Nu har jag köpt julklappar till Clara och Alex, dom lättaste. Och båda blev precis 200kr som jag hade lagt upp som max gräns på julklapps shoppandet på vardera person.

Så nu har jag bara dom jobbiga kvar, dom vuxna...boooring:P haha

Tror jag ska power napa lite grann, kanske jag orkar göra nå ikväll...vet inte vad men kanske börja mäta ut till kaklet...

byes


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0