Lördagen som bara rann iväg..

Har inte gjort ett dugg idag...inte nå roligt iaf. Alex övergav mig och for till en kompis vid tolv å jag har diskat, gått ut med dogsen och sett medium. Woohoo

Ingen aning än vad som blir till middag. Alex skulle ju komma på de men eftersom han inte är hemma så har jag ingen aning vad som kommer ätas.

Måste nog duscha bara för att...Är skitig å då är de det man gör tydligen.

Snart är de dags att resa till Barca:) På tisdag far vi! YEAH! Har inte packat ett skit å kommer nog inte göra de förens på Måndag.

Sorry att jag inte hade nå intressant att skriva...bye

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jisses!!!! Måste nog lära upp dig med packningen! Jag blir nästan stressad för din skull :P

2009-11-21 @ 15:35:34
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0