Power-nap!

Jag sov hela 25 min skulle jag tro, då var de nån idiot som ringde å ringde å ringde på min hemtele. Tänkte att de säkert var nån försäljare men när dom ringde en andra gång så var de bara att kliva upp. Så precis när jag svara så lägger dom självklart på. Sen så efter typ en kvart så ringer de igen...Svarar å så frågar nån kille om han hade kommit till golden dragon...eeee...nää...du har kommit till Tina sa jag bara...

Så var jag ju då självklart vaken, eller hade iaf inte tänkt somna om. Så jag börjar söka julklappar on the internet. Hittar en åt syster men sjklart så kostar den mer än vad jag är villig att lämna ut. Så jag ringer brorsan å han har mobilen avstängd, skumt för de har han aldrig. Precis när jag lägger på så får jag ett sms från ett nr som jag inte har nån aning om vem de är och de står bara Hej!. hmm kollar sjklart upp de, Johan Markström i kåge, ingen aning fortfarande vem de är.
Så jag frågar vem de är..Simon...okej känner jag dig...tro inte det...hur fick du tag i mitt nr....inge svar...Nån busunge säkert..Men sen då får jag tag på poppe på msn och han bad mig ringa ett 06 nr å min hjärna helt flippa!! Tror de var power-napen. Ska förklara, ett nr som börjar på 06 har ringt mig 500 ggr å de är säkert nån försäljare. Å så tänkte jag att de var dom som ringde på hemtelen nyss å sen så skriver brorsan de på msn. Så då börjar jag tänka är de VERKLIGEN brorsan jag pratar med, tänk om de är dom! haha

Paranoid!!?


Men jag ringde nr å de var brorsan som svarade..*puhh*
Så han ska vara med på de, sitter nu å snackar syster på msn för att lirka fram vad pelle vill ha! så då snart är jag typ klar med hälften *SMILE* Eller vänta nu..

Clara
Alex
Poppe
Cissi
Pelle
Mamma
Pappa

Sen blir de väl nå smått till..

Erica
Verran
Mirre

Sen vet jag inte...nu ska jag nog gå å köpa mig en lite cola:)






Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0