Slappar dagen ELLER?

Hade tänkt ta de lugnt å bara måla lite å chilla. Då ringer pappa kvart i ett och säger kan du fara med farmor så hon får sprutan. Sjklart måste man de...för jag har ju inget annat för mig...När jag har snackat klart med fadern så ringer Åsa. Jobb tors och fre:D:D:D:D:D:D ÖVERLYCKLIG!
Så var de bara att bege sig. Hamnade i kö med Majja och en kvinna som tydligen jobbade på informationen om vaccinet haha. Så efter 2 timmar så var de äntligen våran tur. Majja var så söt å gav oss hennes lapp, hon var bara ett nummer före oss men de e ju tanken som räknas.
Lämnade av farmor och for tillbaka med bilen. Mamma bjud på gissa, SPAGETTI!!!!!! Men denna var super god. Tyvärr madde, mamma vann:P Hon tävlade med dig om den som du gjorde med bacon i:P haha
Satt å prata om allt möjligt, ska följa med mamma sen ikväll och kolla om städ på burmans. Hon som städar i vanliga fall skulle utomlands i 2 veckor.

Så när jag kommer hem, kliver in i hissen å där står de en tant å ser allmänt förvånad ut. Hon pratar i telefon och så när vi kommer till hennes våning så frågar hon mig om jag är Tina. Ahh sa jag men de skulle jag inte ha gjort.
Har tidigare i veckan fått en lapp i mitt brevinkast där de stod att jag hade städat för dåligt efter att jag hade tvättat.
Så nu tar hon upp de igen å tycker att jag ska gå ner å städa nu. Då blir jag tvärs över....För tydligen hade jag inte fyllt hennes kvot förra gången heller. För då hade hon minsann tvättat efter mig då oxå. Verkar som denna tant som jag inte ens vet vad hon heter, inte har nå liv eftersom de enda hon gör är å kolla hur jag städar...crazy lady..
Därför jag inte vet vad hon heter är för att hon hade skrivit under lappen Hyresgästerna. Frågan är då om hon hade gått runt och frågat alla som bor här eller....Åhh sånt kan göra mig sååå irri!

ska sticka lite sen blir de å måla...

Kommentarer
Postat av: Opzi

Jaa gamlingar har verkligen inga liv. Eller vissa av dom iaf ^^ Hoppas att man inte blir en sån haha

2009-11-04 @ 17:07:25
URL: http://opzi.blogg.se/
Postat av: Cissi

Vilken knäpp tant!! Pain in the ass!

2009-11-04 @ 17:39:12
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0