Efter träning kommer duschen.

Svettigt att träna när man har haft sig ett uppehåll. Jag fastnade hos Madz för jag skulle hämta min sprit som jag hade glömt där. Så vi snackade en hel del och så bjöd hon på mackor och den nya O'boyen Dark. Tyckte den var god men kanske inte den bästa jag har smakat. Nog för att de bara finns två men men.

Snackat med Mamma och Poppe kommer hem imorgon:D Men jag ska spendera mig kväll med Linda!:D Om jag nu inte får nå jobb. Dom har då inte hört av sig än så vi får väl anse. Men annars blir de iaf middag och visning av huset. Sen får vi väl anse, snacka en hel del kan jag tänka mig. Var ju ett tag sen.

Nu ska jag nog se lite mer Sailor Moon sen blir de filmen Orphan.






Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0