I don't trust anything that bleeds for five days and doesn't die.

- Mr Garrison, south park.

Usch vad jobbigt de är efter man har jobbat. Började sex imorse, allt lugnt och jag var inte ens lite trött..Hade bara glömt hjärnan i sängen. Men var inte alls trött! Glömde dock mitt kort hemma, man känner sig verkligen handikappad utan det.

Gick på stationen eller vad det heter å käkade lunch med katrin och kerstin. Tog en laxlåda, jätte god förutom att laxen var verkligen saltad. Snygga tapeter dock:)

Efter jobbet var jag heeelt slut. När jag hade precis lagt mig och skulle se ett avsnitt Sailer Moon, då ringer Emma och är super uttråkad. Så efter många om och men så bestämmer vi oss för att fara till Luleå. Klär på mig å går ner så sitter hon i bilen och väntar. På nått sätt så sitter hon oftast å pratar i telefon när hon hämtar upp mig. Iaf så hade hon blivit bjuden på kalas i jävre så det blev inte lule utan ÖB och teknikmagasinet.

Nu efter de så har jag legat å sett Silver Fang och Sailor Moon. Ska sova snart för jag är så himla trött.......

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0