Mammas Pojkar

Första gången på skit länge jag har bestämt en tid då jag ska se ett tv program, Mammas pojkar.
Jag gjorde endast de för att Nathalie som var med i programmet har jag gått skola med:) Vissa människor dock ska inte ens vara i närheten av en kamera! usch tvi å blä hur folk "tjejer" kan bete sig.

Det var roligt att se henne på tv iaf. Nästa år i maj kommer jag förhoppningsvis träffa na live:) 


Vill ni läsa om henne kan ni göra det här.


Har inte gjort så mycket mer än de faktiskt. Ska se pirate 2 nu men vete fan om jag inte ser nån annan etta istället. Såg Matrix 1 igår, har ju redan sett Pirate 1, shrek 1, kanske de blir Xmen 1 haha. Får väl anse.

Imorgon blir de att börja med lgh. DAMMTORKA ALLT!! Damm överallt! usch usch..

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0