Some tea pleaze

Jag har vänt på dygnet. Kan de bero på att man bor hemma? Vaknade tio i nio i morse. Har sett ett Desperate avsnitt å inväntar dagens serier:P

Igår så jobbade jag hela dagen sen blev det halva Wanted hos Madz och där var oxå Magster. Blev inte så länge utan for hem efter den och såg lite greys med mamma. Hon är bara på season 3 än:P Hon är inte lika snabb på att se som jag:P haha Såg sen klart Pirates för jag somnade ifrån filmen i förgår. Sen blev de Shrek men somnade nog inom de första 20 min.

Idag har jag inte speciellt planerat. Ska se serierna men dom kommer väl inte förens efter tolv eller nå:( Stupied viptv...Så blir de jobb 16-22 idag.

Måste väl ut med hundarna nångång oxå:P Men men ha de bra kram

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0