Dagen som inte blev min..

Vaknade och försökte få ut hundarna ur sovrummet så mamma fick sova in peace. Så sen käka jag frulle men innan jag hann ta första tuggan på mackan så ringer Madz. haha De första jag sa till na var att jag skulle ju ringa henne. Då blir hon piss å säger MEEN du ringer ju aldrig. Hon vakna åtta å jag halv elva så...

Ändrade planer skulle med Ami på djurkliniken kvart i två..hmm

Jag tog dogsen for hem till mig å bytte skor sen hämta vi upp Madz å drog till Haraholmen. Gick där en timme och sen vart de å hämta kissen, sätta igång en maskin och sen lämna dogsen. For till kliniken, fick vänta, våran tur, kisse blev sövd, fick vänta. Sen visar det sig att hon håller på att tappa en tand så vi fick lämna henne där och komma tillbaka sen.

For på Trekronor å käka:) mums:P Blev där ett tag. Sen så for vi hem till mig och satte in en ny tvätt. Blev en sväng förbi djurmagasinet och köpa en värme lampa och mat till snakesen. Madz köpte en ny säng till Ami. Sen bar de av mot kliniken igen å gissa vad vi fick göra jooo vänta...haha man får alltid vänta när man kommer dit. När vi äntligen fick ut katten så for vi förbi apoteket så madde fick köpa medicinen till Ami. Lämpa av dom hemma hos Madz och sen lämna tillbaka bilen och efter ett antal minuters surr med mamma så bar de hemåt. Å då var klockan 17.30....

Klockan sex for jag å satte igång en till maskin sen bar de av mot korpen å mitt första träningspass sen gud vet när..Har aldrig svettats så mycket i hela mitt liv. Men de kändes bra:)

Så kom hem strax efter åtta...vikit lite kläder nere i tvättstugan och sen har jag inte hunnit göra nå mer. Men eftersom jag har varit madz personliga chaffis idag så är hon skyldig mig sitt liv:P MOHAHAHAA

Nu ska jag hämta dom sista kläderna sen DUSCHAA!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Som Britney Spears skulle säga; I´m a slave 4 you!! Säg bara när jag ska börja!! =P

2009-09-03 @ 14:57:50
Postat av: Cissi

Skönt det var jobbigt! =) Pilates på söndag är kl 18, hoppas du kan följa! =)



Kraaam!

2009-09-03 @ 16:39:40
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: soffan

Heeej! Du är så go´ Tina,du skriver precis som du pratar så man nästan hör din röst i huvudet.

Kraaam!

2009-09-03 @ 19:18:42
URL: http://sofiesnyttochgammalt.blogspot.com

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0