Dagens events:P

Sjklart så börja dagen med jobb, sov kanske 2 timmar inatt. Kunde inte bara somna, tror att jag kommer ha problem med de nu med...crap!

Slutade kvart över tre och hade fått en fint meddelande av min far om att jag måste gå ut med hundarna...Men de löste sig så jag slapp. Så jag hann power napa i ca 10 min. Men de var inte så att jag sov utan jag gick väl in i nån dvala:P Kunde inte somna för jag hade datorn i knät.

Sen bar de av till Madz. Där dom stod å lagade tacos för fulla muggar. Jag var ju lite groggy efter napen så de enda jag gjorde var att röra om lite i grytan å hacka lök. Kate hade köpt sig en ny dator och en mobbe. Så fick titta på dom:) Hon ville ha hjälp att installera datorn men de klarade hon alldeles själv. De enda jag gjorde var att sätta ett snöre på hennes mobila bredband:P haha

Efter maten så blev de så att jag följde med Madz å kolla på fotboll. Kate kunde inte följa för hon hade träning. Men något chockad Madde blev när jag sa att jag kunde följa om jag rymtes:P hahaha Så åkte med Turian å co till Rosvik. När vi kommer dit så är matchen i full gång, men de hinner inte ens gå en minut så får motståndarnas målvakt axeln ur led så då blev de en drygt 20-30 mins paus tills ambulansen kom å hämta han. Cissi komme dit oxå, hon ville se med egna ögon att jag var där:P
Sen fortsatte matchen. Jag måste säga att de var svinit kallt. Men trevligt sällskap och så såg vi inte så mycke av den för dom ledde de hela ganska så stort:P tror de blev 5-1 till jävre.
Fick skjuts av Cissi hem, hade tänkt att först svänga förbi godis huset men dom hade stängt. De tycker jag är väldigt konstigt för förra veckan så for jag dit precis innan dom stängde kl 21...weird...kanske hade öppet så på sommaren.

På söndag är dagen planerad:P Jobb 9.30-15.00 sen pilates 18.00 sen bio 20.30:)

"Man ska lära sig prata med personen det berör och inte gå omvägar"

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0