Hurtig idag:)

Vaknade och ringde till AF för jag trodde att jag bara behövde ringa till Jan när jag blev arbetslös igen. Men icke var tvungen att fara till placet. Så ringde till morsan hörde om bilen och kom fram till att vi skulle ut med dogsen oxå. Ringde till Madz och hörde om hon skulle med men då hade hon blivit utringd. Ringde till Åsa för att få nr till dom som har hand om arbetsgivarintyg på coop. Men hon skulle återkomma på en timma. Så jag ringde till Tele2 och bad dom skicka en ny box.
For till mamma och så surra vi ett tag innan vi kom oss iväg. Först på AF och där visade det sig att de gick skit snabb inte alls nå mycke folk där. Men då var jag tvungen att komma tillbaka kl 14 för att bli inskriven i jobb garanti för ungdomar oxå...crap...
Gick bra att gå med hundarna och efter de så såg jag att Emma hade ringt sjklart så ringde jag upp na. Men då svara hon inte:S Tre sekunder senare ringde hon å sa att hon hitta inte mobben. Hon skulle på stan men jag kunde inte hänka så sa att vi kunde höras efter middan.
For å dumpa mamma och snodde bilen. Körde direkt till BDBF och fick mig en ny parklapp. Och så fråga jag Sture om nya tapeter i tvrummet med, det var han inte så sugen på men då sa jag att vid fönstret får jag under hela handen bakom tapeten och så syns ju alla deceniers tapeter där spaljen har suttit. Som svar fick jag: du har tur du:) haha
Så sjklart skulle jag få de där då. Och så sa han att höll på att kolla upp Bredband nu:P
Körde hem och försökte få tag i Åsa, 1.5 timme sen hon skulle ha hört av sig...Hittade ju min Mp3 hos päronen så fyllde den med Twilight igen:P SWEET. Ringde till Farmor och fråga om hon skulle vara hemma och de skulle hon. Men jag behövde inte skura golvet för hemsamariten skulle komma på onsdag. Så efter mitt jet again snabba besök på AF så for jag till farmor. Hon bjöd på fika och mackor och sen så diskade jag:) Men tog ett tag innan hon ens lät mig göra det. Stannade ca en timma och sen så for jag tillbaka med bilen.
Mamma skulle på djurmagasinet så jag hänkade på, där köpte vi nå örongrejs till hundarna. Diva har fått nå inflammation eller nå så jag har nu tvättat örat.
Blev nu bjuden på lax på gene bröd:D Svinit gott!!

Ska följa till Antnäs med päronen nu. Kram


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0