Idol med mor!

Sitter vid deras dator å lyssnar på lite P!nk före Idol:) Mamma visa mig att Patrik Öhlund om han nu heter så, gick vidare igår:) Lite kul! Å så var de nån annan från piteå nån ung kille som Bagge hitta...lr nått sånt. Fick värsta tanken då, kanske skulle ha ringt till bagge om en viss person då:P Vet att hon hade nog blivit ass förbannad men va fan.

När jag nu skriver om folk som jag tror kan sjunga så kom jag att tänka på Soffan:) Har ett minne när vi står utanför skolan och jag sjklart röker och så var den där extremt tjejiga killen med (kommer inte ihåg hans namn). Å så sjunger dom en liten truddelutt tillsammans och jag kommer bara ihåg att jag tyckte soffan var sååå duktig. Behöver inte vara sant men jag tror de:P
Men tyvärr var de inte dig jag pratade om tidigare soffan:P Tror du kanske skulle döda mig om jag inte har helt fel:P

Nu börjar de...bye

Kommentarer
Postat av: Niclas

Är det inte dax för dig att ställa upp till nästa års IDOL.. det ryktas om att du har en sångröst som slår det mesta och dem flesta..

2009-09-17 @ 23:34:03

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0