*Pust*

Hemma från träningen. Måste säga att de var lite mer tjorvigt med denna tränaren...Hon visa inte lika bra som dom andra har gjort. Lite roligt, hon satte igång en låt till sista sputten innan stretchningen och då säger hon nu blir de P!nk och det är därför jag tog dom hära skorna. Låten som hon sätter igång är I kissed a girl med Katie perry. HAHA Hon märkte de inte ens..jaja...

Linda: VI ska ta våran kväll! Har haft så mycket med lgheten....tom så jag glömmer bort jobbet. hmm:(
Funderar om vi ska kicka ut Jim å köra en tjej kväll eller dra till stugan...hmm..Vi kan ju snacka om saken.

Blev ingen film igår så funderar på att ta den nu...Har valet mellan Up, The ugly truth och Year One. Hmmm

JAG SKA Å JOBBA IMORGON! JAG HAR REDAN STÄLLT VÄCKAREN:P Jag kommer inte att glömma de!!!!!!

bla bla nu ska ni slippa mitt tjat..bye  

Kommentarer
Postat av: Linda

Stugan lät som en himla fin idé tycker jag. Kan behöva det :) Mycket nu dock men vi får väl höras å pussla så ska vi nog kunna hitta på nått snart gumman! :) Puss

2009-09-16 @ 23:57:23
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0