Rita ett finger

som ser ut som en snopp, men du tänker inte på de förens killen brevid dig stirrar på de du ritar! HAHA
Gjorde det misstaget idag på grejen med AF. Skit boring å få veta att de finns jobb om 4-10 år. trevligt men hurru då syns vi då!

Varit med lite mat åt syrran oxå. Hon är så himla förkyld så hon har inte orkat handla. Så snäll som jag är erbjöd jag mig att göra de åt henne.

Jag å mamma har suttit vid datorn å utubat robert gustavsson. Ett gott skratt förlänger livet:D

Såg 2 1/2 män igår. Jävligt härlig serie!

- Don't bojnk a woman how owns a snake or a bird!
- Why??
-Because there crazy!

De enda jag säger... Madz then we know:P haha

Kommentarer
Postat av: Kicki

Jag frågade Tomme om det stämmer, för han bör ju veta... Och tydligen är vi gode crazy!!

2009-09-30 @ 17:07:05
URL: http://kickikickass.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha det visste jag redan...;) Måste bara säga att jag skrattade endel åt det här inlägget. Det är bara du som skulle sitta och rita sådär. HAHAHA nu ser jag det framför mig igen!!!=)MOAHAHA

2009-09-30 @ 17:15:37

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0