Stable

Just nu känns de så : Stable

MItt humör har varit ÖVERallt. Helt crazy. Älskar å vara med familjen å bo här hos dom men på ett sätt blir de som för mycke. Å det är INGET som dom gör utan de enbart jag som bara flippar. Har bott hemma ett år sen jag fyllde sexton. Så man är väldigt van att vara själv. Och nu ska man anpassa sig efter andra, hjälpa andra när jag har tidigare bara behövt bry mig om mig själv.

Planen nu är denna att jag å Madz ska fara å basta på åkeriet. Jag kommer köra en bil som jag vet om inte kommer strejka. Jag har redan varit dit och satte igång den. Tog med mig hundarna så dom fick springa av sig. Kasta lite frisbee med Diva och Bimbo gick in i skogen. Så efter ett tag när hon inte kommer tillbaka så måste jag in i snårskogen å söka efter henne. Jo men självklart har hon gått in på ett inhängnat område där dom fortfarande jobbade å köra lastbil å höll på. Jävla pucko hund. Så råka jag kasta upp ena frisbeen på en container som står där. Mindre smart men får väl åka dit nån dag å ta ner den med hjälp av traktorn eller nå.

Ska ju sprida detta vidare:) Cissis älskade mamma Eva är med på 24 norrbotten. Här
Nu ska jag packa majne stuff.

bye u guys!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Tack för att du länkar vidare! =) Kraaam!

2009-09-30 @ 18:54:03
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0