En gång om dagen..

Jobbat klart för dagen nu en dag kvar sen blir de GAGSMARK! Inga problems idag, har varit lite seg...:S Dåligt av mig jag vet...men vad kan man göra.

Efter jobbet så hörde Madz av sig så kom hon till coopen. Så handlade jag presenter till brorsan och hon lite till lgheten. Så gick jag hem med sakerna och så blev de en sväng förbi Big boy. Jag var så himla hungrig och madde kunde inte lämna ami ensam så då hann jag inte käka nå hemma. Så ett skrovmål satt gode så bra:)

Vi har suttit å sett ett avsnitt av criminal minds och sen snackat en hel del. Blev lite engelska oxå.

Nu har jag fixat tvätten så ska försöka stiga upp kl 7 å tvätta. Måste tvätta....inga rena kläder.

Ska försöka sova nu..

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0