Hund skötare

Jag följde med May och hämtade Zigge. Han var ganska så pigg faktiskt. Vi for förbi holmqvists blivande hus i öjebyn och sen bjöd hon mig på en biotallrik på trekronor. Och gissa vem som var där, richard och mallan å barnen. Lite kul för vi stod vid kassan så kommer de en liten flicka och kryper in mellan mig och May och så stirrar hon upp på May. Tog ett tag så märkte vi henne å så var de Lilja:) Sen kom Ängla springades:) Tella satt i barnstolen, guud vad hon har vuxit! Alla dom tre flickorna är så extremt söööta:D
Efter vi hade ätit hade klockan tydligen sprungit iväg och den var kvart över sex och May skulle på mötet kl halv sju...:S Så hon lämnade av mig och Zigge hos mig och så for hon sin väg.

Han var lite orolig ibland, men inte så underligt eftersom han inte har varit hos mig tidigare och han hade nyligt opererat sig. När vi gick ut en sväng märktes de att han verkligen inte är en stadshund. När vi närmade oss mitt hus så började han t.om gnälla. Tror de var alla människor, bilar, lukter och ljud som han inte är van..
Nu har han lämnat mig och en massa hår på mina kläder:P



Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0