Ledighet

Har hunnit vara på stan med Emma. Blev lunch på Subland sen vandrade vi runt endel tills Billy äntligen somnade. Emma köpte två t-shirts till Dennis, när vi skildes åt så gick jag till coop och köpte blomjord och två blommor. Så nu ska jag bara plantera om dom som jag har, dom som lever:S

Så har jag hunnit diska och städa undan lite. Blir nog hundvakt ikväll åt söta lilla Zigge:) Han är hos vetrinären och har blivit kastrerad, stackarn! May hade nå möten så jag ska ta hand om lillen medans han kvicknar till:)






Sovrummet! Mycke bättre i know men inte klart än:)




Kommentarer
Postat av: Cissi

ÅÅh, vad fint!! =)

2010-04-14 @ 17:46:25
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Madde

Haha så du tog dem du hade på väggen? Hm..vem var det som gav dig den iden tros..;) Det är då fint iaf, jag vill oxå ha ett sånt skrivbord!!

2010-04-15 @ 00:02:10

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0