Off Duty

Jaha då var man ledig. Vaknade kring sju imorse och fick en sån där OH NO upplevelse att jag hade försovit mig. Men sen kom jag ju på att jag är ledig idag så då somna jag om. Igår hade jag en mee dag. Fixade naglarna som ni såg och gjorde ansiktsmask och så gjorde jag flätor som jag senare somnade i. När jag vaknade i dag och tog ut dom hade jag vääärldens afrokrull...Not hot! Så satte upp håret istället.

Idag vette gudarna vad jag ska göra. Tänkte att jag hade hela två dagar att lata mig på men då ringde chefen och fråga om jag ville jobba. Kunde inte tacka nej:O Dock så börjar jag då sex imorgon...

Så nu är jag klädd sminkad å allmänt bored. Ska nog gå med ett brev till Bdbygg och sen apoteket. Sen vette gudarna..byebye

Ps Jag drömde en skit äcklig dröm inatt...:S Kan vara för att jag såg rosemarys baby...:(Ds

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0