Så då var de gjort

Alla bilder är upplagda:)

Blev bjuden på middag hos Emma, Dennis och Billy:) Oxfilé och pommes, hur gott som helst! Tack igen mina älskade vänner. Har snackat en massa skit med Emma och gullat med Billy en hel del. Så nu är han säkert less mig.

Helgen har varit super, skönt väder dock inge napp på pimpel tävlingen men som sagt skönt väder.

De enda som har varit skit BOKSTAVLIGT är avloppen på stugan. Direkt man spolade i toan eller nån annanstans så kom de upp ur toans golvbrunn...najs eller så inte. Pappa skjutsade in jag å poppe idag för han skulle hem och jag skulle hem till stan bara. Så visade det sig att bussen han skulle hem med var full så han skulle åka imorgon istället. Iaf så ringde jag hem för att säga att jag måste ha nyckeln sen på onsdag, då hade Mamma och co kommit in till stan för dom var så less toan. Luktade APA! Så jag förstår dom.

Nu ska jag lägga mig å se ett avsnitt fringe och förhoppningsvis så somnar jag! Najt

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha, han sa samma sak! =)

2010-04-06 @ 07:38:48
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0