Då var pdol över för detta år!

Har haft en bra helg! Som fan alltså! Fredag var de förfest här och jag drack som en pirat! Vi var ute på Kärlekslandet, Valhalla och Kittel men var i min egen lilla bubbla så jag träffa inte så många som jag kände! haha

Lördag BAKIS! Som fan alltså! inte kul alls! Så jag slappa heeela dagen och sen gick jag på förfest hos Maggan och sen gick vi ut. Så såg vi en bit av the sounds men jag orka inte stå där så jag, robban och emma gick runt en sväng och hamnade på Movits. Skit härlig musik. Sen for robban hem och jag å emma gick runt tills jag lämnade henne vid kittel kön. Sen gick jag och mötte upp Erica, Mirre och magnus! Så gick vi och såg Kent. Massa baaas! hahaha jag och mirre stod nästan längst fram. Efteråt så kastade dom ut plektrum och sånt så vi sökte och sökte bland alla pappers svalor på asfalten. Tillslut jag hittade jag ett och sen mirre ett så Erica och hon fick varsitt!:P

Nu har jag städat på Burmans. Jag svettas som en gris när jag städar, har aldrig varit med som nå liknade! Ursch!!

Jaja nu ska jag slappa! Bye

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0