Hoppidula

Jag sov för tre personer igår...Somna tror jag strax före eller strax efter tolv och vakna av "säkerhets väckaren" kl tio över tolv idag. Trött much? haha

Jobbade 13.45-20.15, handlade lite stuff på coopen sen gick jag till Cissi Ö. Fångarna på fortet igen men såg väl inte så mycke av de. Satt å tryckte i mig allt möjligt gott som cissi hade. Sån trevlig gäst var jag. Men dom fick igen när deras tvål sprutade på min jobb skjorta och byxor:P Nämen snittarna var skiiiiit goda:P Thanx Babe!

Ingen kamera med denna gång. Neo lägger sig typ kl 18 så hade ändå inte fått nå himla kort på han!

Nu ska jag se nån film (ÄH igen) och så sova (ovanligt)!

Dudeluuu!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Thanks dude!! =)



Hoppas tvålen torkade ;P

2010-09-01 @ 06:27:45
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

ÅÅhh, vad kul!!! Men jag kanske är fyllechaffis åt mormor och morfar, men jag är inte säker!! Annars är jag på!!

2010-09-02 @ 06:07:45
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0