Snacka om tuuur!

Först hittar jag ett plektrum till Erica, sen vinner jag 2 kg choklad på hjulet och nu har vi varit på bilbingo och jag vinner 1000kr:P Moahhahaha

Händer inte så mycke i mitt liv just nu, iaf inget som är värt att tråka ut er med. Har jobbat hela veckan sen idag har jag varit ledig men har bara slappat och varit på bilbingo. Jag och madde har nu sett klart Band of brothers som var skiiit bra! Har ni inte sett den sååå se den!

Så jobbar jag resten av veckan..intressant eller hur!?

Nja men på lördag ska vi faktiskt ha tjej fest så de kommer väl bli skoj. Ska ta med mig kameran så jag har nå att lägga upp på denna blogg..

Najsigt väder vi har, spööö i backen! Inte kul när jag skulle köra från bilbingon ikväll. Nu ska jag lyssna på ljudbok och spela Mahjong!

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0