Don't play with knifes...they can cut you up! (Varnar känsliga läsare)

Igår blev de tyvärr inget inlägg för jag somnade klockan nio på kvällen. Detta hände för att jag inte fick så mycke sömn dagen innan (mitt eget fel) och jobbade hela dagen. Som plus så käkade jag palt hos mamma med alla syskon utom poppe. Riktigt gott var de:P
Jag skötte Clara Bella ett tag medans Alex var på karaten och mamma och syster for och solade. Men de var inte alls så ansträngande jobb. Hon såg på bolibompa och jag nickade till i fotöljen tills hon skrämde skiten ur mig. Vaknade upp av att någon tog på mig så öppna jag sakta ögonen så är hon 2 mm från mitt ansikte....
När dom lite brunare tanterna kom tillbaka så titta vi lite på tv sen så började vi se Pans labyrinth men jag fortsatte att nicka till så då var de bara att pallra arslet hemåt..

(Sorry om texten saknar några P:n men den tangentknappen börjar bli dålig)

Idag har jag då fått massor av sömn men var lite motvillig att stiga upp ändå imorse. Men jag tog mig upp tillslut och var på jobbet i tid. Allt gick skit bra idag tills vi hade mötet...Första gången man verkligen känner sig delaktig å få vara med mm...och så blir man ut ring dom jour, fick gå å sätta mig i kassan. Kände mig mest ledsen när man då första gången känner sig riktigt med så NÄ....
Så jag var mest butter resten av dagen. Men som tur var så var de inte länge tills jag slutade.

Kom hem nöjd å lite trött men jag började diska och tänkte fixa uti micron (sätta den vid fönstret) Men då sakerna som man kan fästa kabeln på på baksidan stack ut så mycke. Och då kommer jag på den smarta planen; Här tar jag min sprättkniv och kuttar bort dom. Hips Vips så har jag skurit mig nedanför tummen och de blöör..crapo..
Som tur var hade jag första hjälpen grejs hemma. Nu måste de då läka jävligt snabbt, innan Thailand. Var ju bara tvungen ta kort på min klumighet. Detta är när jag rengör de andra gången...som tidigare skrivet i rubriken, varnar känsliga läsare!! (blod)



Så har jag äntligen börjat måla mitt träd men måste dock köpa en TILL pensel, en mycke mindre..



De var väl de...hoppas jag har underhållit er ett tag.

Ni får gärna lämna nån sorts kommentar!:) Tackar inte nej till sådant! Vete fan ens vem som läser denna skit:P Ni kan ju skriva hur SYND de är om mig lr om min hand kanske man säger..



Kommentarer
Postat av: Cissi

Tycker synd om dig....:P

2010-02-04 @ 08:54:16
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: emmeli

Jag läser! Ja jag tycker synd om din tumme

2010-02-04 @ 18:54:43
Postat av: Emelie

Jag tycker då INTE synd om dig... Du är bara klumpig!! Mohahaha! ;-)

2010-02-04 @ 20:37:23

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0