Pearl Island

Första dagen jag blev väckt. Ska berätta, jag har vaknat VARJE morgon före alla andra!!! CHOCK!! Did u feel it?
Men igår var vi uppe lite längre och såg film så då väckte faktiskt pappa mig. Så efter frulle for vi till "mötes platsen" och där kom vår longtail båt. Så visade det sig att de var samma kille som hade kört oss till Phuket town då vi handlade mat. Han verkar "äga" allt. Imorgon ska han skjutsa oss när vi ska å shoppa. Vi har hans nr så..inte helt fel, chaffis:)

Händer faktiskt inte så mycke här förutom massa latande och solande (mest skugga för mig). Har faktiskt inte lyckas bränna mig än. Kan vara för att jag använder solskydds faktor 50+ haha. Imorgon blir de 50+ på axlar och 30 på resten. Måste ju visa att jag har varit utomlands iaf. Är vitast av alla:P haha

Nu ska jag lyssna klart på ljudboken innan dusch och middag! Många kramar till er och försöker verkligen skicka lite av detta väder till er!


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0