Intervju med Willys

Guuud så skönt att de är över! Usch! Varför ska man bli så nervös? Man sitter där och ska försöka prata upp sig själv medans munnen bara blir torrare och torrare. Man försöker samla sig och svara på frågorna men man vet inte hur man ska formulera sig. Tillslut slutar man förstå allt dom säger, allt låter bara som en stor röra av ord och munnen är som en öken. Varför bjuder dom inte på vatten? tänker man, kommer snart rinna ut en massa sand ur munnen på mig. Varför känns de som om dom är gudar och själv är man bara en liten myra som enbart vill hjälpa dom bygga myrstacken..?

Sammanfattning...vet inte alls om jag ska skratta eller gråta. Men jag har inga större förhoppningar, siktar på att de gick dåligt bara för att jag var så himla nervös. Kunde väl inte riktigt svara på endel scenarion som hon lade upp för mig. Situationer som har hänt mm. Nja som sagt jag tror att jag blir kvar på coopen:P haha

Hoppas de gick bättre för er andra som har varit på intervju.



Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0