Kan man vara allergisk eller känslig mot vissa hårspray!?

Har fått nå utslag eller "finnar" på pannan. Typ över hela pannan...knasigt. Ska ta och tvätta ansiktet och köra nån ansikts mask. Jobbigaste är väl att man inte kan sluta pilla.

Idag så har jag varit på Miroi och pratat med Anna, sen fått mitt försäkringskassa papper underskrivet. Varit ut en liten sväng med dogsen. Sen latade jag mig tills jag skulle fara å jobba. Sett lite serier nu när dom har börjat om.
Jobbet idag var gode så lugnt. Satt mest i kassan, dock när jag skulle på rast slog jag in knät i trappen. Gjorde förbannat ont! :( Men jag överlevde så ni behöver inte tycka jätte synd om mig. En kund glömde en påse med mat, han köpte nog gode mycke men man glömmer väl inte en hel påse! Sen var de inte så mycke mer spännande med den jobb dagen.

Nu ligger jag å lyssnar på The Lost symbol - Dan Brown. Lite seg i början men den tar sig sa mordbrännarn.

Imorgon = TVÄTTDAG! Umgås med Madz innan hon lämnar Piteå, Boka hotell i Bangkok med päronen. Sen kanske en kväll hos Emma. Fullt upp!

Jaja boken väntar najt najt


Kommentarer
Postat av: Linda

Jaa man ska ju göra de :) Hoppas bara att allting klaffar nu :)

De är ju domhär skorna; http://opzi.blogg.se/2010/january/i-fell-in-love-this-morning.html

Har inte ens packat upp dom ordentligt, har inte bestämt om dom ska få åka tillbaka eller inte än :)

2010-01-13 @ 22:40:44
URL: http://opzi.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0