Bakis smakis!

Känns skönt att inte vara bakis. Som tur var så slutade jag dricka i tid! Har slappat hela dagen, sovit goode länge av den oxå. Nu blir de Avatar och sen blir de att fara hem och städa på Burmans!

Vi var hos Joel, först grillade vi och sen fortsatte vi festandet i hans lghet. Tog taxi till staden och gick ut på johanna på kullen om de nu heter så...ett party tält iaf. Ganska bra musik, gick att lyssna på. Jag tror de var dom som spelar på kittelfjäll på pdol. Kände igen dom där äckliga byxorna som han alltid har på sig.

Vi lyssnade och bankade lite i bordet. En av joels kompisar bankade så att en karls öl spilldes ut och han vart inte glaaad! Han krävde att johan som han heter skulle köpa en ny. Jag erbjöd han en hunka men han ville inte ha den. Utan Johan skulle köpa en åt han, så han gick och skulle göra de. Då hade Linda gått och hämtat vakterna:P haha Så karl blev utslängd! hahaha

Så träffa jag min kusin David! De var längesen! Ska försöka få dom till pdol!! kommer bli Awessoome. Då tycker jag att Nicklas oxå ska bege sig upp från 08 området!

Joel blev oxå utslängd, inte första gången det har hänt. Tycker fan synd om han! Det är hans ögon som ser skit fulla ut fast han bara druckit 4 öl. Nog för att han inte hade bara druckit de igår..:P

Sen tog jag och joel taxi hem så såg jag Star trek och somnade på min madrass, så inge action för mig.

Hoppas ni har haft en bra helg! Bye


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0