HETT!!

Dagen började som den brukar på lördagar i gagsmark man vaknar av Melodi krysset som mamma försöker lösa i köket! Sen var de bara att stiga upp och käka sig nå frulle. När man hade gjort allt klart så drog jag och far min till Fällfors för dragracingen. Jag tänkte inte så mycke måste jag erkänna för jag for i jeans och ett linne och jacka. När vi kommer fram märker jag att de är goode så varmt så lämnar jackan i bilen. Vi for väl alltså halv tolv och for hem strax före tre...AJ! Säger jag då bara...min bränna är inte att leka med!!! Hjälpte väl inte den genom att fara till badstrand och se vikka filurer som var där!

Käka en goood middag (blandsallad) och en maräng tårta! Sen drog jag in till stan och hoppade in i duschen! De är inte ofta man duschar kallt men detta var ett sådant tillfälle! Märkte bara mer och mer hur de blev varmare och varmare om axlarna och ansiktet! De var alltså planerat att jag skulle dricka ikväll men jag pallade då fan inte de!! Så jag blev chaffis både till och från Jottas och Magnus inflyttnings/födelsedags fest!

De var skita najs huset och trevligt hade jag då:) Spelade ett spel som är en blandning mellan kubb och boule! Skit kul! Älskade Kickis beskrivning "om Kubb och boule knullade och fick ett barn så är detta barnet" hahaa Riddaren eller vad de då hette.

Nu har jag smörjt mig med Aloe vera och ska försöka somna!! Först kommer de lite pictures!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Vad synd att vi missade dig...Hade en son som inte ville sova där så vi drog hem från Jotta och Magnus kring åtta...Men men, snart är det fan våran tur att parta ihop!! =)



Kraaaaam!

2010-07-18 @ 06:18:33
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0