I said what what in the butt!!

Nu har jag jobbat klart och tagit mitt pick och pack och dragit till skeå, där jag välkomnades med öppna armar, typ! :P

Emelie, som ni har sett har ju fyllt år så de blir party imorgon!! Och vet ni vad JAG SKA FÅ BADA I ETT BADKAR!!!!!:D Lovs it!!

Ikväll förutom ett bad ska jag och Em ansiktsmaska oss, käka slisk och se film och deff vaxa ögonbrynen som jag inte har gjort på sviiiin länge.

Imorgon blir de stan och kanske shoppa lite kläder. Sen blir he partaj! Lite synd att de inte är stadsfesten i helgen!!



Två extremt heta tjejer år 2006 december!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jaaa, vad fina ni var/och fortfarande är!! Hälsa Emelie och ha så kul!!



Tycker det är dags att dra ihop brudarna och ha tjej-fest snart!!! Eller hur?? Hur jävla längesedan som helst!!! =)



Kraaaaaaaaaaaaaaam!

2010-07-02 @ 22:21:28
URL: http://lillohman.blogg.se/
Postat av: Cissi

Tvivlar tyvärr på det :( Men till hösten får vi ta det!!! =)

2010-07-03 @ 05:51:03
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0