Semestern är nu över!

Har varit en hel vecka i gagsmark och sovit som en stock och latat mig hela tiden! Varit ute och gått lite med mamma och Diva men annars har jag inte rört mig så mycke. Fick dock Zigge att hoppa in i bilen! Han har blankt vägrat tidigare!

Igår var vi på byske camping och körde en minigolf, pappa vann så klart. Men jädrans vad folk de var där! Man blev skit stressad av att spela för folk stod bakom och väntade på att vi skulle bli klar.

Efter de drog jag tillbaka till civilisationen! Har städat upp placet och ska fara och handla mat ikväll! Orkar inte göra de nu säkert skit mycke folk!

Imorgon börjar jobbandet! Se om jag vaknar kl 5:S haha

Bilder kommer sen!


Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0