Sleep much?

Sov kanske 3 timmar förra natten för jag började kl 6 idag eller nu blir de igår. Så efter jobbet bestämde jag mig för att powernapa i 2 timmar så jag skulle orka gå på bio med Maria. Detta började bra, la mig och såg Alice i underlandet och somnade en halvtimme senare. Hade ställt klockan på sex.
Vaknar av att telefonen ringer och de är syrran. Hon undrar varför jag sover nu och jag tänker att de är morgon! haha och typ tänker "vem fan sover inte nuuu" haha De visar sig att klockan var halv nioooo!! OPPS!
Springer till bion där Maria väntar..stackaren!

Men nu när jag skulle ställa klockan så märker jag att den är fortfarande är inställd att ringa men den kan ju inte ha gjort de. För jag måste stänga av den annars fortsätter den att ringa och om jag snozzar den så ringer den om tio min så den måste ju ha fuckat upp sig. För jag tänkte att jag måste ju ha stängt av den utan att minnas de...men eftersom den fortfarande var igång så kan jag ju inte ha gjort de...

Så BAD alarmclock!!

nu ska jag försöka se filmen igen och faktiskt försöka somna igen! Najt

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0