Frunch

Blev väckt av Arbetsförmedlingen. Eller jag hade vaknat en gång av väckaren och klickat på snooze men men. Min tid hos Miroi har gått ut och nu är de dags att gå hos ams igen. Men tydligen är de samma som tidigare. Trodde att jag var tvungen att börja stämpla...:( Men icke de pengarna kommer fortfarande från försäkringskassan. Men jag ska dit på Fredag och skriva på nå papper.

Nu en dusch och sen some frunch! Så går tåget mot coopen! Kändes riktigt skönt när kerstin sa "Vi behöver så många ordinarie som möjligt"!! Då vet man att man är en i gänget liksom!

Igår tog de trehundra sjuttiofem år för mig att somna. Sen kom jag på att de kanske beror på att de är lika ljust kl 3 på natten som om de vore DAG!! Jag gräver fram en handduk och satter upp den så nu är de mörkt och skönt i mitt sovrum!

Jaja duschen väntar ADIOS nånting nånting!

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0