Gode så skönt att vara ledig:P

Har mest slappat idag! Sov för länge som vanligt men de är väl inge nytt:P Bad lille bror att komma hit så gick vi och köpte oss en glass på 10till12. Så vandrade vi hem till dom och spelade little big planet. Så bjöd mamma på mat, lite blandat jag åt bullens och blåbärs kräm, mamma blodpalt, poppe och alex åt snabbpalt. Jag prövade då att äta blodpalt och det är inte så farligt som de låter. Helt okej faktiskt.

Nu blir de att fara och se Jävre-Alter i altersbruk. Ska ta med mig kameran så ni får lite bildbevis:P Jenny, Magster och Kate ska dit och då tänkte jag hacka på:P
hon kommer vikken sek som helst så see ya guys later!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha:) ja,det hoppas jag med:)

2010-06-13 @ 22:02:53
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0