Im sorry!!

Jag har blivit en dålig bloggare!! Min ursäkt är stugan som inte har något internet! Men jag lovar att vi hinner få igång internetet där innan BDBygg får fingrarna ur röven...Allt är inkopplat och klart men de kommer inte bli klart förens september!
Nu är jag i stan iaf i veckan så till helgen drar jag nog dit igen. Pappa har tagit dit en minigrävare så ska bli den bästa grävmaskinisten ever!

Nu kommer de några bilder från förra veckan och i helgen..



Jävre - Alter 1-5



Super lycklig på examens dagen! Äntligen sommarlov!!




Stackars lilla Diva! Myggen attackerade henne runt ögonen! De blev bara värre detta var bara i början! Tror hon kan vara lite allergisk eller nå!

Måste säga ett STORT tack till karln som körde DHL lastbilen mellan gagsmark och brännland, han läser troligtvis inte detta man var tvungen! Blev överlycklig när han släppte förbi mig:):):) Var lite sen men hann ändå till jobbet. En minut innan jag började!

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0