OnWii!

Dagen började väääldigt seegt. Låg i sängen till halv fyra. Då ringde Emma och sa STIG UPP!!!!! hahaha och att vi skulle fara och käka och bowla. Så jag ringde till Madz och hörde om hon ville följa och de ville hon. MEN jag var tvungen att följa med till Jävre. Jag hoppade in i duschen och fräschade upp mig lita.

Vi for dit, Madz hittade de hon skulle ha och så körde HON till stan. Så tog hon på sig byxor istället för jeans. Jag och hon gick till Challange bar och väntade på Emma och Emmeli.

Maten var skit god. Mätt som fan. Dock var servicen lite dålig när vi kom dit och jag och Emma fick be om nya drickor pågrund av att de inte fanns nån kolsyra. Sen tog de en kvart för dom att komma med dom och de smakade likadant. Maten tog ett bra tag oxå men men som sagt min burgare var skit god!

Så fortsatte resan till bowling hallen. Där regerade sjklart JAG! 326 poäng på 3 serier, kanske inte de bästa resultatet jag har fått men wtf jag vann!!

Madz och jag for hem till henne och fortsatte se Glee. En serie som är GOODE så töntig...men men den går att titta på!

Grattis igen EMELIE!!! Hoppas du har haft en bra dag!

Och glömmer inte dig kusin Nicklas! GRATTIS!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Jävligt synd att jag inte kunde följa...nästa gång...

2010-06-30 @ 11:00:40
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0