Ösa vatten ur bilen...I say whaaat!!

Dagen började med 1½ timme hos tandläkaren. Debatt om att ta eller inte ta abonnemang. Det blev inget abonnemang tillslut och slapp betala besöket oxå:) Tycker att jag har suttit och betalat dom redan i 2 år 119kr i månaden. Och har inte "behövt" enligt dom laga nå hål eller nått. Så jag kände att jag inte hade lust att betala 175 kr i månaden i 3 år (höjt priserna) så jag kommer vara utan i ett år och fara tillbaka då och se om jag vill starta ett då.

Följde syrran och Clara till gagsmark. Vi var ute och körde mini grävare och tog kort som ni ser på allt möjligt. Så blev de älg gryta och ris som var MEGA GOTT!!!

Skyndade oss in till stan och så for jag och hämtade bilen. Hämtade upp Majja och så for vi och städade på burmans. Dom hade nå möte där så vi städade ett av kontoren där nere.

Efter jobbet så frågade jag Majja om hon ville följa mig till skuthamn och tvätta bilen. Så vi far dit och väntar på vår tur. Jag pratar med Emma i telefonen, samtidigt klickar jag på start knappen och kör fram, ser inte ett skit. Klarar mig igenom och backar och kör fram och backar och börjar köra fram när Majja ropar "TINA, de läcker in i bilen", jag tittar dit och säger "VA! Men hur går de till" (kommer inte ihåg alla ord bokstavligen) och så efter många om och men lägger jag på luren och vi kör därifrån.
Parkerar en bit bort för de var massa folk där och jag ville inte att dom skulle se att vi var tvunga stanna och ösa ur bilen. Så vi stannar strax efter fyrvägskorsningen. Majja öser ut så mycke hon kan jag flyttar bak gummi sko skyddet va fan de nu heter. När jag ska stoppa in dom i baksätet så kommer de en grön cabbad bmw och stannar precis bredvid våran bil och så får dom motorstopp 2 ggr. Jag höll på att börja skratta men samtidigt var de lite weird, hela bilen var full i folk. Trodde dom först stanna för att säga nå men vette fan vad dom höll på med..

Så de var min dag, haha. Gick nästan en hel toarulle att torka ut så mycke vatten som möjligt...

Säger de är tur att jag inte tvätta den på åkeri för då hade man stått ute med högtryckstvätten och hade aldrig märkt att de läckte in...

Ha en bra natt! Najt




Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0