Drömmar

Jag brukar inte drömma så ofta, inte vad jag kommer ihåg ialla fall. Men i natt så vart jag ovän med Madz. Jag kommer inte ihåg allt men vi var i gympasalen i Jävre, tror Cissi och Emma var där med. Men jag kommer mest ihåg att jag var så himla arg på Madde, har ingen aning vad hon hade gjort men jag var så arg. Sen så var jag helt plötsligt på nån marknad med päronen och alex och försökte köpa tillbaka mina saker som folk hade snott...

Jag tror detta betyder egentligen att jag tycker att Madde ska skippa Umeå å komma hem nån gång!!!!!

Nu ska jag byta kläder sen blir de korvstroganoff hos päronen. See ya'll later!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Haha! Tror också det betyder det :)

2010-03-23 @ 18:43:33
URL: http://lillohman.blogg.se/

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0