Tiden går fort idag.

Har jobbat mellan 7-14.30 idag, inga större problems:)

Sen gick jag hemåt böt kläder sen blev de stan med mor. Vi köpte en blomma åt Farmor och sen eftersom mamma ska ha fest ihelgen så behövdes lite alkokol.
Efter stan for vi till farmor med blomman och bjöd henne på en semla (rättare sagt en halv) Så prata vi lite om allt möjligt när vi hade fikat klart så diskade jag undan allt åt na. Dock så har ju hennes minne blivit värre :(

Efter de så har jag hunnit äta, fixat lite musik till MP3n nu så blir de en dusch och för att svara på din fråga Jenny så drar jag till stugan ikväll. Ska sköta min systerdotter Clara med farsan och alex. Det var extremt längesen vi sågs och sjklart är de snart dags att hitt på nå:)

Tack för alla fin fina kommentarer! Ni är alldeles för gulliga. Och de blev endel photoshop:P haha Så nej jag är väl inte riktigt så blond i verkligheten jenny:(

Ha en trevlig helg! Kram

Kommentarer

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0