Cruising mm

Helgen har varit gode så najs. Lördag for jag till syster och pelle och hjälpte dom att flytta in i de nya huset. Men jag var väl inte den hurtigaste människan på plats. Så efter en och en halv timme så drog jag, pappa och alex. Så for vi förbi Nolia med Hummern. Så ställde vi ut den där. Jävlar va varmt de var! Skönast att sitta i bilen. Fanns en del bilar som man kunde kika på:)

Sen blev de bakpotatis och romröra till middag och så for jag hem och fräscha upp mig lite. Jag hade tvingat pappa att köra cruisingen eftersom vi inte har gjort de än. Så de blev lite fram och tillbaka där. Vi drog en sväng tillbaka till syster för att se hur långt dom hade hunnit. När vi for tillbaka skulle vi bara köra ett varv till på sundsgatan. Det tog över en timma. Så många bilar var det:P

Idag for vi en sväng till stugan och kika om den stod kvar. Så hälsa jag på Emelie och co på Lida. Rutan har skaffat sig en ny bäbis:) Huuuur söt som helst. Det är en cocker spaniel Engelsk springer spaniel tror jag, hon kanske ska heta Sally. Söt som fan iaf. Fille blir då bara tuffare å tuffare:)

Nu på kvällen har jag och Maria varit och städat på Burmans, tog 2,5 timme cirkus.

Hoppas ni har haft en underbar helg. Kramisar på er alla!!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Engelsk springer spaniel annars...

2010-05-16 @ 21:50:12

Skriv nå här:

Skriv ditt namn:
Stanna kvar?

Email: (publiseras ej)

Har du en blogg?:

Skriv:

Trackback
RSS 2.0